Ahad, 14 Disember 2014

Kolagen Di Hatiku.

Semakin kita menua,tubuh kita menghasilkan semakin kurang kolagen mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus,di samping kulit yang semakin kendur.

Umur bukanlah hanya 1 faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita.

Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari,radikal bebas di udara,air dan nutrisi,merokok dan lain-lain.

Justeru itu,SHAKLEE COLLAGEN POWDER mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

7 ramuan utama termasuklah ekstrak biji camelia japonica,kolagen ikan,ekstak kekerang,lactobacillus acidophilus,vitamin C dan vitamin B digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

Kolagen powder adalah supplement kolagen yang unggul,mengandungi 4,000 mg kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari,sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.

Kolagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular,sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen di sukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan..

Shaklee Rss kolagen terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan.Selepas menggunakannya selama 8 minggu,hasil menunjukkan tekstur keseluruhan kulit menjadi lebih baik meningkat sebanyak 71%.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan