Jumaat, 12 Disember 2014

Tips Tingkatkan Susu Ibu

Ibu yang sihat bermula dengan nutrisi yang betul.Sememangnya dalam memberikan yang terbaik untuk yang tersayang ,para ibu perlu menyayangi diri mereka terlebih dahulu.

Diri perlu dijaga,dibelai dan dimanja umpama menyayangi insan tercinta.Justeru itu,pengambilan supplement adalah selain makanan seharian adalah perlu bagi memastikan kesihatan diri apatah lagi bagi mereka yang masih menyusukan bayi.

Ramai yang telah mula sedar tentang khasiat susu ibu,namun masih ramai yang bermasalah menyusui sendiri bayi mereka.Semuanya berpunca dari diri ibu itu sendiri yang kekurangan zat untuk menjana susu yang banyak serta kurang arif tentang teknik penyusuan  dan nutrisi yang betul dalam meningkatkan penghasilan susu.

Tambahan pula,ibu hari ini sibuk bekerja dan lambakan pelbagai jenama susu tepung di pasaran merumitkan lagi keadaan apabila ramai ibu mengambil jalan mudah dengan terus sahaja memberikan susu tepung kepada bayi.

Set Penyusuan shaklee menjadi bualan hangat sejak akhir-akhir ni dan telah ramai mengambilnya untuk meningkatkan penghasilan susu.Sebenarnya tiada rahsia melainkan rangkaian supplement berkhasiat agar dapat memenuhi keperluan nutrient penyusuaan ibu.

Anda tidak akan menyesal kerana di samping anak membesar selari dengan khasiat yang diperlukan,para ibu turut mendapat manfaat kesihatan daripada penyusuan tersebut seperti mengelak penyakit kanser ovari dan payudara.

Anda disarankan untuk menyusui secara eksklusif selama 6 bulan dan dengan meneruskannya dengan makanan tambahan sehingga bayi mencecah usia 2 tahun.

Nak tahu tentang set penyusuan shaklee bagi meningkatkan penghasilan susu silalah hubungi saya di nombor yang tertera di bawah.

Intan salmah 016-5302857.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan